Friday, February 19, 2010

SCENE 1[BABAK MALAM]KISAH DI KEDAI MKAN



Bersambung dengan babak tadi....
Aku pun kuar mkn dlm kul 8 cm2 kowtt...
Time aku bru nk smpai di kedai makn 2,ak dah termiss smpang yg nk masuk ke kedai makan 2...Untuk elakkan jauh untuk aku u-turn,ak pun berhnti laa kat tepi jalan tnggu keta xda nk lntas...Jalan yang aku berenti tu plakk dkat ngan selekoh...Tme 2 plakk aku ngah smbang ngan mmbr aku...Aku tngok keta xda,aku pun start laa nk lntas...Ttba aku dngar 1 bnyi yg brkumandang...Aku knal bunyi 2...Bunyi hon keta...Ad sebiji BMW dtg dari mana ntahh?
Laju plakk 2...NSIB BEK AK SMPAT BREK...Mmbr aku dah cuakk ngn kecut perut gilo dah...Aku hnya mampu ktawa jaa...Ntahh,rasa cam klakar laa plakk!!!...Tme dduk kt kdai mkan plak,aku jdi cam sasau smpai lupa ayaq pa yg ak order...Ohh,my gosh...Wht hppen 2 me...Aku tme 2 mmg lapo gila,aku pun oder laa ikut nafsu aku...Menu[sup tulang+kailan+tom yam+telur dadar+laici]
Dah mknan smpai,aku mmg xbnyak ckap...Teruss jer makan...
Memang aku ingat ak btul2 lapo laa tme 2,aku siap mntak nasi tmbah lagi...
Perghh,knyang gila ak....Tapi yang xbestnye bla bil sampai aku tngok RM24...Agak2 bebaloi tak ngan per yang aku mkan tme 2...Hmm,biar jaa laa...Aku bab makan nie xda laa nak bkira sngatt coz nak msuk dlam perut aku gakk kan...Tpi yang aku tak satisfied 2 tntang perbezaa hrga dy jer laa...
Ak mmang slalu makan kt kdai 2...Slalu klu ak mkan bnyak cam2 pn,hrga dy dlam blasan rnggit jaa...lOKAsi lepass 2 ak pegi ambik kertas asgment ngn jdual midsem...Aku blik rmah plakk,mlas aku kembali menyerang...Ingat nk wat asgment,last2 aku tido lgi...Tjage dri tido aku dh ter"blur"kan diri aku sendiri...Aku xsdar lngsung per yg bbdak rmh aku wt... Yang aku sedar,bbdak rmah aku ajak aku kuar mkn plakk...Tpi bla aku tngok jaa fon aku,dh bnyak mscall dri no luar...Aku knal sngatt ngan no nie coz ia no fon someone special dari nagasaki,japan...Aku try call blikk walaupun kredit aku xbnyak..Tpi pnggilan aku tak d jawab..Mybe dy merajuk ngan aku kowt...[MANGIBON,im really sorry yeahh]...Impian aku tuk hari nie nmpaknya x trcapai...Aku mesti mmperbaiki lagi disiplin diri aku nie...Klu tak,byak laa impian aku yang tak akan tercapai...ERmm....Nak tau per impian aku yang tak tercapai 2?[nak pegi claz+antar project 1 DAV+nk cuci Gambar pengantin+nak pos cd gmbar pngantin yang aku dah burn].....|BACK DAY|

No comments:

Post a Comment