Friday, February 19, 2010

SCENE 1

Ak pun tak tahu knapa aku begitu malass ari nie...
Mungkin sbab aku xdpat tido yg ckup kowtt...[Bukan alasan]
Aku telah di kejutkan oleh seseorang[someone mybe spcial] untuk bngun ke kelaz ari nie...
Memang awal dy kejut ak...Aku bngun pkul 8.30...Niat di atie 2 memang laa nk pegi claz,tpi mate aku plakk stel berat nk bngun..heeheee
Aku tetap paksa diri aku untuk bngun n pegi mandi d toilet..
Yuphh,aku dh berada di toilet,tpi aku bleh tetido kt dalam 2...Addeehhh
Memang betul2 malass....
Lepas mndi,ak ada msg clazmate aku tny claz kt mane?
Tpi last2 dy blh gtau aku claz dh batal...Addusss...[Patah HAti aku]
Dah laa paksa diri nk bngun,tpi claz batal plakk....
Tpi ak tetap ad claz ag pas2 kul 10.30-12.30...
Aku pun kembali ke katil n tido smula sementara menunggu claz sterusnya...
Malangnya bila aku bngun,jam dah kul 1.30...Lagi 1 claz aku burn..
Aku tido blik untuk tnggu claz kul 3ptg plakk...
Hmm...Agak2 per jdi yuphh!!!..
Lagi skali ak "ter burn" claz aku...
Memang koya gakk...Aku bngun dh kul 5.45...
Dah laa smbhyang jumaat aku trlepas,claz pun burn gakk...Adussss
Klu laa mum aku taw,msak lemak ak....Dalam kul 6lbh cm2 aku pn bngun n teruss p mandi coz perut ak dh main lagu keroncong......

No comments:

Post a Comment